torsdag 20 november 2008

3 simple rules

Under de senaste åren då jag har åtagit mig en del uppdrag, så har jag kommit till insikt om en sak, förutom det faktum att jag är väldigt PMS tålig; man behöver bara följa tre enkla regler för att jag ska vara nöjd och glad. Regel nummer 1: Om du har ett problem med mig, säg det till mig, inte till någon annan utan mig. Jag finns precis här och är inte direkt svår att få tag på om man verkligen anstränger sig. Regel nummer 2: I dessa tider så har alla det lite stressigt. Använd det INTE som en ursäkt. Om alla skulle göra det så skulle det sluta med att hela världen stod stilla. Och sist men definitivt inte minst, regel nummer 3: om du åtar dig att göra något, oavsett om det är en liten enkel uppgift eller ett stort uppdrag, så lär du se till att göra det. Om du är så dum och åtar dig något som du inte har tid med, tänk inte ens tanken att tacka ja då. Speciellt inte om dina misstag drabbar andra.

Om det råkar vara någon som känner sig träffad så var inte orolig, jag kommer ta itu med dig tids nog. Until then...

Peace out

Inga kommentarer: